Klantcase KPN

februari 22, 2024

Al meer dan 20 jaar zijn we een van de huistrainers voor KPN. Onze trainingen staan sinds tijden in de top 3 qua waarderingscijfers, en daar zijn we heel trots op.

Daarnaast verzorgen we ook maatwerk, waarbij we de training specifiek richten op het doel van een afdeling. Bijvoorbeeld bij Corporate Accounts, de afdeling die de dienstverlening aan grote KPN-klanten organiseert. Of bij Corporate Control, die toeziet op de besteding van budgetten en het bereiken van organisatiedoelstellingen. En onlangs hebben heeft KPN Academy ons gevraagd om een modulaire opleiding te ontwikkelen voor alle nieuwe leidinggevenden in de eerste drie maanden van hun dienstverband. Dennis Bunschoten van KPN Academy: “Binnen KPN willen we graag op een eenduidige en begrijpelijke manier de kern van de boodschap overbrengen. Dit helpt ons om op een overtuigend te communiceren en besluitvorming te vereenvoudigen. De Monchy en Bakker faciliteert ons hierbij naar volle tevredenheid.”

Een eigen maatwerktraject voor jouw team?