Klantcase PostNL

februari 22, 2024

PostNL, is de grootste logistieke dienstverlener van Nederland en staat als marktleider en nationale trots continu in de belangstelling. Tegelijkertijd opereert het bedrijf in een uiterst concurrerende markt, waar prijsvechters en specialisten azen op iedere klant. Er is dus altijd veel werk aan de winkel: van strategische beslissingen waarvan de effecten pas over jaren zichtbaar worden, tot een online campagne die al de volgende dag tot hogere verkoop leidt. Geen wonder dat snel en adequaat ideeën uitwisselen en problemen oplossen zo belangrijk zijn binnen PostNL. Wij hebben de afgelopen jaren mogen meedenken en meekijken met strategen, marketeers en innovatiespecialisten en geholpen hun presentaties en verhalen nog veel effectiever te maken.

Laura Hoosemans, Manager Strategisch Portfolio Management: “Het is zó belangrijk dat je voor ogen houdt voor wie je verhaal bedoeld is, en dat je je echt in diens positie verplaatst. Dat was voor mij de belangrijkste eye-opener van de training, en ik pluk daar nog steeds de vruchten van.”

Een eigen maatwerktraject voor jouw team?